7 načina da proširite svoj doseg uz Search Marketing

7 načina da proširite svoj doseg uz Search Marketing

Što je Search Marketing?

U svijetu digitalnog marketinga često ćete se susresti s pojmovima SEO – Search engine optimization i SEM – Search engine marketing. Iako se na prvu čine kao slični pojmovi, riječ je o različitim područjima. Većina vlasnika određenih tvrtki zna ponešto o SEO-u i raznim metodama kako postići bolje rezultate u pretraživanju, dok se isto ne može reći za SEM ili skraćeno Search marketing koji uključuje optimizaciju, plaćene oglase i ostale servise koji su vezani za tražilice. Kako definirati Search Marketing? Riječ je o alatu koji se nadovezuje na SEO, i koristi se za adresiranje raznim opcija koje su dostupne za korištenje tražilica, što uključuje i plaćene oglase.

Kao alat se često koristi kako bi se opisali razni postupci koji su vezani za istraživanje tržišta, objave, pozicioniranje web stranica kod pretraživanja. Kako razlikovati SEO i SEM? SEM je prošireni pojam od SEO-a. Seo pokušava napraviti bolju organizaciju prema organskoj pretrazi, dok SEM koristi tražilice kako bi se oglasila vaša web stranica internet korisnicima. U primjeru, kada napravite pretragu “modne cipele”, organski rezultati vašeg pretraživanja (i samoj sredini) su dio gdje SEO pomaže. Plaćeno oglašavanje kao i sponzorirane poveznice koje su istaknute na samome vrhu ili kraju rezultata su SEM. Važno ja naglasiti kako nije riječ o konkurentnim servisima. SEO se često opisuje kao predgrupa SEM-a.

Kako nam Search Marketing može pomoći u boljem poslovanju?

Search Marketing ili još popularno zvan marketing na tražilicama je veoma snažan alat koji može donijeti bolje promoviranje i oglašavanje određenog proizvoda ili usluge. Predočimo to na sljedeći način – Gotovo bilion ljudi dnevno posjeti internet tražilicu, što otvara ogroman prostor za promociju proizvoda ili usluge! U primjeru, statistike pokazuju kako se u jednoj sekundi u Google tražilicu upiše preko 40 000 upita. Gotovo ne postoji ne bolji način kako bi se širokoj publici predstavio određeni proizvod ili usluga.

Search Marketing će se na tražilicama sastojati od dvije aktivnosti – Optimizacije za tražilice (SEO) i plaćeno oglašavanje na istim tražilicama. Optimizacija za tražilice ili SEO će uključiti optimizacijske tehnike kojima je glavni cilj ostvariti što bolju poziciju na samoj tražilici. Što je vaša pozicija na tražilici bolja, veća je šansa da će posjećenost vašoj web stranici biti veća. U primjeru, ako je vaša web stranica na prvom mjestu pretraživanja prema određenoj ključnoj riječi, automatski dobivate više posjetitelja. Kako funkcionira plaćeno oglašavanje na tražilicama? Ono funkcionira na način da kada vi upišete na tražilicu određeni upit, pojavit će se oglas koji nudi to što tražite. Na ovakav način se ostvaruje ciljana publika i dobivaju se dobri rezultati.

Da li se poslovanje može proširiti uz Search Marketing?

Digitalni marketing itekako može pomoći u boljem poslovanju, i upravo zato je bitno naučiti kako poslovati online. Najnovije statistike pokazuju kako je 2022 godine zabilježeno 2,14 milijardi digitalnih kupnji, što čini gotovo 30% od 7,74 milijarde ljudi na svijetu. Gledano s matematičke strane, svaka četvrta osoba kupuje na internetu. Ako ste ozbiljni u poslovanju, tada morate znati da web stranica i reklame ne čine uspješnu marketinšku strategiju. Da li se vaše poslovanje može proširiti uz Search Marketing? Da, i to na sljedeće načine:

Koristite SEO tehnike za rangiranje web stranice, ciljajte pravu publiku, oslanjajte se na više vrsta marketinga, nemojte svu pažnju preusmjeriti na plaćene oglase, kombinirajte tradicionalni te digitalni oblik marketinga, imajte reprezentativnu web stranicu, kreirajte zanimljiv sadržaj. Kada primijenimo sve navedene tehnike, Search Marketing će moći prezentirati samo najbolje od vašeg poslovanja. Zašto je bolje se usmjeriti na ovakav oblik poslovanja? Digitalni marketing ne donosi nikakva ograničenja, budući da je njegov krajnji cilj spojiti kupce s traženom robom ili uslugom. Naravno, bitno je ne pretjerati u prezentaciji i ciljati na pravu publiku kako bi na kraju mogli uspješno poslovati.

Tagovi:

Možda će vas zanimati

Što je vpn

Što je vpn

VPN (Virtual Private Network) je tehnologija koja omogućuje sigurnu i privatnu vezu između vašeg uređaja i interneta. VPN stvara enkriptiranu vezu između vašeg uređaja i VPN poslužitelja, što znači da

WhatsApp Marketing: Što trebate znati

WhatsApp Marketing: Što trebate znati

WhatsApp svakako zauzima top mjesto u najkorištenijoj besplatnoj aplikaciji. Iako je primarno kreiran za besplatnu razmjenu online poruka, ubrzo je postao i svojevrsna platforma za digitalni ma

Kako do novog mobitela

Kako do novog mobitela

Ako vas zanima kako do novog mobitela uz pomoć roditelja, onda pročitajte ovaj tekst. Razgovarajte o novom mobitelu. Ponekad ćete jednostavno pronaći rješenje samo ako otvorite temu. Budite lju